Jesteś tutaj
INFORMACJE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Karty podstawowe
ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI
Informujemy, że na podstawie ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) Sąd Rejonowy w Pułtusku reprezentowany przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Pułtusku podpisał z Sądem Apelacyjnym w Białymstoku reprezentowanym przez Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Białymstoku Porozumienie nr 19/2021 z dnia 20 stycznia 2021r. w sprawie wyznaczenia wspólnego koordynatora do spraw dostępności, którego funkcję w Sądzie Rejonowym w Pułtusku będzie pełnić Pani Katarzyna Kieżel, specjalista ds. zamówień publicznych w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku.
Jednocześnie Dyrektor Sądu Rejonowego w Pułtusku wyznaczył Panią Monikę Zaręba- Ciecierską jako osobę odpowiedzialną w Sądzie Rejonowym w Pułtusku za kontakt z Koordynatorem dostępności.
Tel. 23 692 99 80
e-mail: administracja@pultusk.sr.gov.pl
Koordynator do spraw dostępności
Katarzyna Kieżel
Sąd Apelacyjny w Białymstoku
ul. Mickiewicz 5, 15-213 Białystok
tel. 0 85 7430315 lub 515 369 492
e-mail: katarzyna.kiezel@bialystok.sa.gov.pl lub dostepnosc@bialystok.sa.gov.pl
zarządzenie nr 4A/2021 Prezesa i Dyrektora Sądu Rejonowego w Pułtusku
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2021